Gegevens wijzigen

Als u uw gegevens wilt wijzigen en u bent de gemachtigde om de gegevens te wijzigen, dan kunt u een email sturen naar klantenservice@nieuwestroom.nl met de gegevens die u graag gewijzigd wilt hebben.

Als u wilt dat er een eindafrekening wordt gemaakt ten aanzien van de oude gegevens, kunt u dit aangeven. Bijvoorbeeld in het geval van verandering van uw bedrijfsnaam of overname van uw bedrijf. Wij gaan dan uw account met de oude gegevens afsluiten en beginnen een nieuw account met uw nieuwe gegevens; dit is een administratief proces, u komt nooit zonder stroom te zitten.

Als u uw bankgegevens wilt wijzigen, dan verzoeken wij u om een kopie van uw bankafschrift of bankpas te sturen waarbij de tenaamstelling én het bankrekeningnummer zichtbaar zijn. Wij achten deze gegevens noodzakelijk om risico’s voor onze klanten en onszelf te beperken. U kunt een printscreen, een foto of een scan gebruiken. Uiteraard kunt u uw betaalgegevens afschermen.